Tidig måndagmorgon

Jag önskar att jag kunde säga att jag gjort så mycket i helgen att jag inte har haft tid att blogga, men sanningen är den att jag i stort sett inte gjort någonting haha. Jag har haft en riktigt chill helg med hästmys, spel, filmer och serier. Så jag har varit upptagen hela tiden men i stort sett bara med slöa saker.
 
I dag skulle jag upp väldigt tidigt, 04:20 mer exakt, för att skjutsa föräldrarna till flygplatsen. Dem ska till Polen för att hälsa på min syster och hennes pojkvän som har en lägenhet där. På vägen tillbaka åkte jag förbi grabbarna och släppte ut dem i deras rasthage. Ulle är fortfarande inte helt bra, men han är mycket bättre än för en vecka sedan. Vi hade tänkt släppa dem i beteshagen idag, men dem får fortfarande komma in på kvällarna så Ulle kan vila upp benet. Tur man har två hästar så den ena alltid får sällskap om den andra inte mår så bra!
 
Ska definitivt ta med mig kameran idag när vi ska släppa dem igen! Det blir så fina bilder i sommarhagen.
 
Sötisarna från första betessläppet, får hoppas att det går lika lugnt idag med tanke på Ulles ben.

Kommentera här: