Shoppat loss!

Nu är allt redo inför att kattungen flyttar hem till mig! Det är i och för sig två veckor kvar, men jag gillar att vara redo. Just nu har jag beställt hem kattlådan och kattsanden (som faktiskt är spånpellets) samt klösträdet. Allt annat har jag köpt i stan för att stödja den lokala handeln! Jag tittade runt i varenda djurbutik i stan men dem hade inte den specifika kattlådan jag ville ha och dem hade inte heller ett klösträd i rätt storlek (ville ha ett kring 140-150cm högt).
 
Det sista beställde jag precis nu, så jag borde ha allt till nästa vecka. Veckan efter flyttar han ju in! Jag var ganska säker på vilket namn jag skulle ge honom men nu känns det som officiellt: Jericho! Efter min första book boyfriend Jericho Barrons i Fever-serien av KKM. Bästa bokserien jag vet. Lite off topic men det var därifrån han fick sitt namn i alla fall!
 
Åh kan knappt vänta. Kommer bli så himla mysigt med en sötis hemma också. Lägger upp bilden som jag tog på honom när jag hälsade på honom!
 
Finaste lilla Jericho!

Kommentera här: