Vilken förändring!

I morse när jag kom till stallet så hade Feins ben blivit så mycket bättre. Det är verkligen helt sjukt vilken skillnad det blivit på bara 24 timmar. Önskar att jag hade tagit en bild när det var som värst, så man verkligen hade kunnat jämföra vilken skillnad det blivit. I morse satte jag på honom en lidning med desinfektion och sedan fick grabbarna gå ut i hagen och äta frukost.
 
Otålig liten gris haha!
 
Fortfarande lite svullet längst ner vid kotan och kring hasen men betydligt mindre än igår.
 
Frukost i rasthagen.
 
Jag sitter just nu och skriver ihop detta snabba blogginlägg i samband att jag är hemma och tittar till Jericho. Vi har städat i stallet hela förmiddagen idag och jag har varit borta sen klockan 8 i morse. Nu fick jag tid att åka hem en sväng och titta till honom. Han hade precis vaknat och käkade lite lunch när jag kom hem. Han hade typ inte ens märkt att jag var borta och om han hade märkt det har han inte direkt brytt sig haha! Så det är ju himla bra i alla fall. Jag kommer åka tillbaka igen på typ tio minuter och hjälpa till med resten av städningen. Men jag ville ändå åka hem en sväng och titta till honom så allt är okej.
 
Det har varit en tumult och ångestladdad vecka men nu börjar allt klarna upp igen!

Kommentera här: