Veckorna

Just nu är jag sjuk, förkyld och ont i halsen, och det regnar.. Bra kombo, för jag känner mig lika pissig som vädret.
Skriver under bilderna vad jag har varit upp till och dylikt, inget roligt egentligen har hänt.. Men något kanske ska hända, updaterar mer på söndag! Utöver allt detta så är det hästen och ridning varje dag, men det kanske går utan att säga?
 
BBQ hade vi självklart igen med grannen, mummmmmms
 
Då gjorde vi även S'mores!
 
Var i Göteborg på Vapiano, där vi även såg...
 
Henrik Berggren... Jag tyckte inte direkt att det var bra, men Martina och Åsa tyckte det, var roligare att kolla på dem än på honom, definitivt... (Det är sångaren från Broder Daniel tydligen.)
 
Uttråkad och inte lika nöjd tjej i Göteborg. (Dock så var resten av dagen A+)
 
Grannens nya kattunge, Dipp, så dryg och har ingen avknapp riktigt, och skriker som en gris, men hjälp vad söt han är (speciellt då han sover.)
 
Städade kylen på jobbet... Kaos på jobbavdelningen då hahaha, tur att jag mest sålde den dagen så jag slapp kaoset!
 
Egentligen tycker inte Chips om sin nya lillebror, men ibland är dem extremt söta ♥ (Vi är dagmammor när matte är på jobbet.)
 
Avslutar med en fin bild på mig, puss och hej!

Kommentera här: