Underbar tävlingsdag

Har precis kommit hem efter att ha varit på Bodens Ridklubbs ponnytävlingar. Hade med mig kameran i högsta hugg och tog så många bilder att minneskortet blev fullt på bara 2 klasser! Måste köpa ett större minneskort. Ska nog ta och kika efter att nytt objektiv också. Det jag har är bra men inte optimalt för rörelsebilder. Trots det fick jag några riktigt fina! Har inte ens gått igenom alla än (blev typ över 1000 bilder...) men det kommer några omgångar med bilder här snart!
 
Tävlingsdag på ridklubben!
 
Mellan klasserna var det 30 minuter paus, så jag hann åka till grabbarna och ge dem lunch. Gjorde även iordning allt inför kvällen! Skönt att ridklubben bara är en minut bort med bil haha. Syrran hade tempat Fein i morse och då hade han haft 37.9. Blev lite orolig då att han var påväg att få feber, men nu när jag tempade honom på lunchen så var han nere på 37.4 igen som han brukar ha. Blev så himla glad!
 
Jag tittade på bandaget nu när jag var där på lunchen och det har inte gått igenom någon vätska. Få se om det har blivit blött tills ikväll, då kommer jag att byta bandaget. Om det däremot inte blivit blött så kommer jag inte att byta det.
 
Så nu ska jag kika igenom bilderna och snart ska jag göra middag. Sen ska jag åka till grabbarna igen och ge kvällen. 
 
Lunch, mumma!

Kommentera här: