Skillnaden i bilder

Jag ångrar verkligen så mycket att jag inte tog bild i fredags på Feins ben. Helt ärligt så höll jag på att svimma när jag såg hans ben den dagen i sommarhagen. Men sedan dess har det bara blivit bättre och bättre. I dag var det så bra att det knappt var svullet alls!
 
Tänkte visa skillnaden i bilder, fastän jag inte har någon bild när han var som allra mest svullen i benet.
 
I lördags och i dag.
Nu böjde han benet på den där bilden i lördags, men man ser hur svullet det var.
Då hade det ändå blivit typ 80% bättre på den vänstra bilden än vad det var i fredags.
 
I går och i dag.
I går hade han ju redan blivit mycket bättre men man kan ändå se skillnaden.
 
I går och idag.
Nu är det knappt ens svullet längre där själva såret är!
 
Så gudomligt glad och lättad att det gått åt rätt håll och fortsätter att bara bli bättre. Han är så duktig och har världens bästa läkning trots att det såg så sjukt illa ut i fredags. Världens finaste lilla häst!

Kommentera här: