Närcon

Vi börjar med att uppdatera om Närcon.
 
Konventet överlag var ganska tråkigt måste jag säga, inte mycket som erbjöds eller hände, men vi hade iaf kul, de jag hängde med. Träffade roligt nyy och gammalt folk också, så människorna, som vanligt, var de som gjorde konventet. Ingen drama, inget kalabalik, var bara arg på folket som körde i Linköping, så det var en stor vinst i sig!
 
Jag och min bättre hälft under lördagskvällen, båda ganska väldigt trötta men nöjda!
 
Min och Wills relation, ohyiiS
 
Moon och Annette visar upp sina bästa sidor
 
Försökte vara en gullig liten pervers 15-årig pojke,
 
GLOWDICKS
 
Pinchos drinkar ♥
 
Min typ 4m långa turban som jag målade mönster på...
 
Överlag så funderar vi på att gå på konvent på annat håll nästa år istället för Närcon, så vi får väl se.

Kommentera här: