EM

Ja, så igår åkte jag och Martina in till Göteborg, eftersom det var uppstarten för EM då! FIck biljetter av Anna, en vänn hemifrån Västerås, så då tänkte vi, ja, varför inte? Kikade lite på paradressyren, kollade runt bland alla tält.. Vad besviken jag var, hittade typ inte en enda grej jag köpte, för allt såg likadant ut, inget direkt som jag behövde eller tyckte vad nödvändigt.. Martina köpte en låda med vetflex, ett par strumpor och glansspray... Jag vann lite grejer och fick med lite prover hem som jag ska se ifall Finken käkar. Annars var tälten med försälning supertråkiga.
 
 
Invigningen vad fantastiskt rolig! Allt från 30 Haflinger som bar på alla representerande länders flaggor, till beridna högvakten, Pippi Långstrump, Emil i Lönneberga till midsommarfirande.. Ja, Astrid Lindgren delen var ju klart bäst! (Tillsammans med en liten mini Shirley Clamp konsert ♥)
 
Sedan åkte vi hem, fanns inte mycket mer att göra, och nu förbereder jag mig för att snart åka hem och börja trean. Vad tiden har gått fort, snart åker man på VFU också?? Vad händer??
 
EM-Gänget. Jasmine visar sig från sin bästa sida!
 

Kommentera här: