Helgen med Jericho

I helgen har Fein fått vila eftersom att det bokstavligt talat bara spöregnat hela helgen. Alltså det kom så galet mycket regn idag att det är helt sjukt, tror faktiskt aldrig jag varit med om något liknande. Hagarna är ju helt fyllda med vatten i princip, och stackars Ulle som måste stå i sjukhage. Därför stod dem bara ute 8-14 idag, och trots det var dem helt överlyckliga av att få komma in när syrran kom dit efter lunch.
 
Jag har därför spenderat större delen av helgen med Jericho! Eftersom att jag åkt till stallet både morgon och kväll för att ge medicin och ta ut grabbarna, så har syrran varit snäll och tagit lunchen. Så under dagarna har jag faktiskt mest spelat spel och hängt med Jericho. Var så himla roligt när jag vaknade igår morse och Jericho satt i en av lådorna i min bokhylla i sovrummet. Han hade lyckats få ut lådan och sedan hoppat ner i den och typ bara sätt där. Höll på att skratta ihjäl mig alltså. Så igår kom syrran förbi med en leksakstunnel till katter som hon och hennes pojkvän köpt åt honom. Alltså guuuud vad han älskade den! Han lekte med den hela eftermiddagen och även efter att han vaknat upp från sin lilla kvällsnap. 
 
 
Så helgen har varit riktigt chill och mysig här hemma med Jericho. Feins sår ser förövrigt bara bättre och bättre ut. Hoppas verkligen på det bästa nu.

Kommentera här: