Trött onsdag

Lite bilder från frukosten i morse.
 
Sitter och gäspar nu såhär efter lunch. Herrejösses så trött jag är... Har fått kliva upp varje dag kring klockan 7 nu i flera veckor. Fick inte ens en lyxig sovmorgon på helgen förra veckan eftersom att Fein ska ha sin medicin varje morgon och kväll. Sista dagen är nu på fredag, så jag ska sova som en gris nu i helgen haha.
 
Fein har varit lite dålig i magen igår och idag. Det var bättre idag när jag var i stallet på morgonen, men inte helt 100%. Så han får vila idag. Vet ju själv att det inte är så kul att motionera när man har ont i magen. Jag gav Fein ett äpple i förrgår och efter det blev han dålig i magen. Tidigare närjag gett honom äpplen har han också blivit dålig i magen dagen efter. Det var först igår det slog mig att äpplena är den gemensamma nämnaren. Kändes ju helt galet att han blev dålig efter bara ett äpple, men så är det och då får han leva utan dem helt enkelt! Han får ju fortfarande massvis med morötter så. 
 
Ska åka till stallet kring 18 ikväll och göra iordning allt inför kvällen. Jag ger kvällsfodringen och sen ska jag hemåt igen! Blir nog en film idag också och tidigt i säng så jag får lite mer sömn haha.

Kommentera här: