Safari

Idag bjöd ridturen på: spöregn, läskiga människor i reflexoveraller, galen häst, mer spöregn, rådjur, jättefina galopper OCH älg. Har inte sett en älg på hela året i skogen, men dem rör sig ju mycket nu. Var lite förvånad att se den just där jag såg den, då det var precis i utkanten av skogen. Fein såg den inte, utan hörde den bara som tur var. Men det förklarar ju varför han har varit så galet osäker på sistone. Alla hästar jag vet är ju rädda för älg. Redan vid lukten av dem så blir dem osäkra. Kan inte fatta att jag säger det men jag längtar till vintern. Fein var så lugn när allt var vitt och tyst haha!
 
Lite skillnad på gårdagen och dagens ridväder... Fyyyy, var helt dyngsur när vi kom tillbaka.
 
Nu ska jag snart tillbaka till stallet och ge Fein hans medicin. Sen ska jag hem, mysa ner mig och se film. Är helt slut efter idag.

Kommentera här: