hejsvejslingonifejs

Dagarna här går i princip bara åt ridning, hästar, ridning, hästar etc etc.. Ibland har man lite teori så man inte blir helt insnöad på praktiken, utan i teorin också.
 
Finken börjar gå upp i vikt och bli snyggare, även om det fortfarande är en bit kvar, men han trivs i stallet och har en bra hagkompis, så det betyder mycket för honom!
 
Jag själv saknar västkusten något enormt så det gör ont i hjärtat, visst trivs jag hemma i min lägenhet också, men mitt liv där nere skriker på mig också, är så kluven med allt just nu så jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på ibland. Båda? Ett? Inget?
 
Vrickade foten innan jag åkte tillbaka till Strömsholm, tror det är en spricka för det gör fortfarande groteskt ont ifall jag stödjer på den utan något mer stöd runt den, t.ex flexlinda eller stövlar som sitter tight åt fotleden. Man kanske ska kolla upp det då man har tiden eller orken, vilket inte riktigt finns just nu.
 
 
Lille Dipp i sin sanna natur, där man bakar/lagar mat och skriker ♥
 
Terräng för Jan Jönsson, där jag tyvärr fick utebli pga fotledsen.... Så ledsen!! Fick iaf vara med och lyssna, få bra tips och fota mina kamrater!

Kommentera här: