Smakprov från gårdagens tävlingar

Här kommer lite bilder från gårdagen! Har precis gått igenom alla bilder, men har inte börjat redigera dem än. Tänkte att det skulle vara betydligt färre bilder den här gången, men jag är ändå uppe i typ 250 bilder som ska redigeras haha. Det är kul dock! Älskar att fotografera så jag klagar ju verkligen inte. Dock får ni bara ett smakprov här!
 
Alltså den här svarta ponnyn är så löjligt snygg! Vann båda sina klasser.
 
Håller på att laga middag nu och sen ska jag åka iväg till stallet. Jag hade ju tänkt rida Fein idag men jag fick sån himla huvudvärk och jag känner mig allmänt seg idag. Jag har ju ridit honom 4 gånger denna vecka om han får vila idag, så det är ju inte hela världen. Sen bär det hemåt igen och jag ska titta på Liriks Houston-charity stream. Så det blev en riktig lazy-sunday för mig idag, men det kan ju också behövas!

Kommentera här: