Long time no update

Nu är det väldigt länge sedan jag uppdaterade här. Anledningen är för att det varit så extremt mycket kring jobbet de senaste veckorna att jag varit helt dödsslut när jag kommit hem på kvällarna. Ska definitivt skärpa mig och börja uppdatera mer.
 
Fein har vuxit på sig, blivit riktigt fin i hullet och är ett riktigt energiknippe. Med det sagt har han blivit riktigt kaxig och börja testa mig. All hantering kring Fein handlar ju om markarbete såklart, men nu har jag börjat jobba med honom från marken i ca 10 minuter per dag. Detta för att han ska lyssna på mig och för att förstärka mitt ledarskap i hans ögon. I dag ska jag jobba med honom från marken i ca 10 minuter igen och sedan rida honom i 10-15 minuter.
 
Vi skulle ju till veterinären i morgon för återbesök, men vi har blivit ombokade till måndag. Fein mår jättebra dock, är pigg och glad, såret har läkt ihop och han har inte varit det minsta svullen sen vi slutade med antibiotikan för snart 2 veckor sen. Så det känns ju himla positivt i alla fall även fast man inte vågar hoppas för mycket. 
 
Bild från i morse. Vi hade sjukaste dimman fram till lunch! Nog är han fin alltid min Fein.

Kommentera här: