Ridsportsförbund och hästar...

Gårdagen var dessvärre lite busy busy för mig. Började kl 13 och då hade vi säkerhet och brandgenomgång, och efter det red jag Grålle och Manne, innan jag fick ta lunch, och sedan bar det av till Stenungsunds Yacht Club för att gå på årsmöte!
 
 
Där så var det en hel del prat från SvRF, Göteborg & Bohuslän ridsportsförening, eftersom det var årsmöte, och sedan fick vi en hel del info om EM också. Intressant, ska verkligen gå på EM'et nu också. Det är ju över hela Göteborg, mitt i staden, och en hel del är gratis också, så det är kul att de verkligen bjuder in folk att få ta del av hästsporten!! Mötet slutade runt 22.30, och var hemma 23, det var en låååång dag..
 
 
Idag så var det det gamla vanliga, hjälpte till med lunchfodring, mockning av hagar, sedan red jag Manne och Grålle i ridhuset då det verkligen regnade piss idag.. Blä.. Grålle var så fantastisk fin idag, han börjar komma igenom sig trevligt, och jag var så jäkla nöjd efter passet att man vart genast på bättre humör i det tråkiga vädret! Sen fick jag lite info om databassystemet för lektioner och hästar, och sedan lite info vad/hur jag ska göra då jag planerar mina lektioner sen. Lunch, och efter det lektioner. Var mest bara med på marken, och sista lektionen satt jag på läktaren. Fick sluta tidigare idag eftersom mötet drog ut igår, så nu har jag duschat, och ska se lite på serier och väntar på att min bättre hälft ska komma hem.
 
 
 
Imorn blir det Gekås med Annette och Martina, ska bli så jäkla kul!!!

Kommentera här: