Böcker är bäst

Någon annan som gillar att bara ösa sig själv med kunskap?
 
Jag älskar det! Vet inte hur många timmar per vecka jag spenderar att bara läsa. Att läsa böcker, artiklar och tidningar om hästar är typ bästa som finns innan man somnar på kvällen. Så när Hippson firade 80000 följare på Facebook och hade alla sina böcker nedsatta till 80kr så köpte jag och syrran 2 böcker var. Alla böcker inom hoppningen och en av böckerna inom dressyr. Mina två kom idag så jag ska sätta mig och läsa dem direkt och se om det finns något roligt man kan ta med sig till nästa övning!
 
Äntligen här!
 
Det har snöat hela dagen men nu kikade solen fram och det bara värmer i mitt vardagsrum. Vi har kvällsfodringen ikväll så vi ska åka till stallet efter middagen, fixa grabbarna och gå på en liten promenad med dem innan det är dags att ta in hästarna och ge dem kväll!
 
I morgon ska vi prova på lite tömkörning igen, det blev inget förra veckan så vi ligger lite (väldigt lite) efter! På onsdag är det dags för sadelinpassning och jag ser fram emot det såååå mycket. Alltså äntligen är det dags. Hoppas vi hittar en fin och fungerande sadel till lille man ♡

Kommentera här: