Skönhetssömn för grabbarna

I dag har vi bestämt att grabbarna i sommarhagen kommer att få sova inne. Det kommer regna i stort sett hela natten och hela förmiddagen i morgon. Det var ju ett tag sen dem sov inne nu, så dem ska få komma in och ta det lugnt. Lika bra att passa på när det är så dåligt väder ändå!
 
Jag och Sara åker dit lite senare och pysslar om grabbarna innan dem ska sova. Fein ska få en riktig ryktning och jag ska klia honom på alla ställen som han älskar med magic brushen! I morgon hade jag tänkt ta med mig kameran till stallet om det blir fint väder. Kanske ta ut Fein och Ulle från hagen och ta lite porträttbilder. Fein är det ju som inga problem med, men det blir finare bilder på Ulle när han inte har sitt flugskydd på sig. Får hoppas att vädret blir lite bättre på eftermiddagen än vad dem har lovat.
 
Håller tummarna för bättre väder i morgon så jag kan ta fler fina bilder på grabbarna!

Kommentera här: